fredag 20 januari 2012

Bilder från en dag på stranden och uppträdande på kvällen.

                                      Så här käcka? En gång aldrig mer....Danshattar från Guinea.



På väg till stranden.




                                                                 Äntligen framme!




                                                                  
                                                                Afrikanska getter. Väldigt bra skinn att trumma på.





                                       



                                             Badeya Cultural Dance group. Oacha och Koto in action.

1 kommentar:

  1. Åååå vad ni ser ut att ha det bra! Ni strålar båda två :) Tulle & Zeritu - jag blir så rörd(!) så jag nästan börjar gråta (IGEN... Jag vet inte vad som har hänt med mig. Men jag gråter för allt nu förtiden. Har blivit en riktigt blödig liten lipsill.) Ni ser bara för fina ut! Största pussen till er. Måste köpa biljett NU!

    Kärlek /Sofia.

    SvaraRadera